Reklamacje i zwroty

Prawo odstąpienia od umowy/Zwroty

  1. Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony Towar do 14 ( czternastu) dni, termin ten liczony jest od dnia otrzymania przez Kupującego Towaru. Termin ten zostaje dotrzymany, jeśli Kupujący przed jego upływem wyśle Sprzedającemu uzupełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy: info@fat-dp.pl
  2. Do zwracanej paczki należy dołączyć pisemne uzasadnienie / przyczynę zwrotu przesyłki lub opis uszkodzonego w transporcie towaru.
  3. W przypadku zwrotu Kupujący odsyła Towar na własny koszt.
  4. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania.
  5. Jeśli Towar posiada oryginalne opakowanie nie może nosić ono śladów użytkowania.
  6. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa uważana jest za nieważną.
  7. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście ) dni.
  8. Zwroty należy wysyłać na adres:
    FAT-DP Piotr Łochunko
    Goszczanówko 49
    66-530 Drezdenko
    NIP: 2810037036
  9. Po otrzymaniu zwrotu Sprzedający zastrzega sobie termin 14 ( czternaście ) dni na zwrot kosztów Towaru na konto bankowe podane przez Kupującego w uzasadnieniu zwrotu produktu.
  10. W przypadku, gdy Towar był promocyjnie wysłany na koszt Sprzedającego – kwotę przesyłki odejmujemy od kwoty zwrotu Kupującemu.
  11. Sprzedający nie odbiera przesyłek „za pobraniem”.
  12. W myśl art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem lub na odległość nie przysługę, w przypadku, gdy Towary wykonane są na specjalne zamówienie Kupującego bądź modyfikowane na potrzeby Kupującego. Towary takie nie mogą zostać zwrócone.

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności Towaru z umową Kupujący może odesłać reklamowany Towar wraz z pisemnym opisem przyczyny reklamacji.
  2. Zwrotu reklamowanego Produkt należy dokonywać na adres:
    FAT-DP Piotr Łochunko
    Goszczanówko 49
    66-530 Drezdenko
    NIP: 2810037036
  3. Sprzedający zastrzega sobie termin 14 (czternaście ) dni na rozpatrzenie reklamacji. Termin ten liczony jest od dnia otrzymania przez Sprzedającego reklamowanego Produktu.
  4. O decyzji w sprawie reklamacji Kupujący zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
  5. W przypadku uznania reklamacji Kupującemu zostanie zwrócona wartość Towaru na konto bankowe podane przez Kupującego w formularzu reklamacyjnym.
  6. Gdy w przypadku realizacji uzasadnionej reklamacji wysyłany jest nowy Produkt bądź usuwana jest niezgodność – koszt dostawy ponosi Sklep.
  7. Sprzedający nie odbiera przesyłek „za pobraniem”.
  8. Sprzedający zastrzega, iż różnice w prezentacji Produktów, wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie są podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.